Salon Emotion 3.0 – Kehitä asiakkaan kampaamokokemusta -seminaari
Luennoitsijana Matias Ristiniemi.
Seminaarin jälkeen:
- Tiedät, miten voit luoda lisäarvoa kampaamosi asiakkaille kasvattaaksesi heidän asiakasuskollisuuttaan ja kiinnostusta ja samalla kampaamosi bisnes voi paremmin.
- Ymmärrät oman kampaamoidentiteetin rakentamisen tärkeyden ja saat ideoita ja inspiraatiota siihen, kuinka vahvistaa asiakkaasi kampaamokokemusta.
- Osaat laatia kampaamollesi Customer Experience -suunnitelman
Seminaari sopii kaikille, ketkä haluavat nostaa oman kampaamonsa asiakaskokemuksen laatua.
Aika: 10-16
Paikka: Helsinki.
Hinta: 129e+alv.
Kurssipaikkojen varaus L’Oréal Accessissa tai sähköpostilla [email protected]
Vastaa
Sinun täytyy kirjautua sisään kommentoidaksesi.