Kun vaikuttajiin tehdään vaikutus… Näyttäviä värityksiä
Lyko Professional ammattilaistuotteiden tarjoamat mahdollisuudet esittäytyivät parille kymmenelle tarkkaan valitulle vaikuttajalle Tampereella. Yhtä huolella oli valittu tilaisuuden ammattilaiskaarti,
kymmenen maan kärkikastin tekijää, jotka pääsivät tekemään vaikutuksen ennen muuta värjäysosaamisellaan.
Lopputuloksena oli kaikkia inspiroiva tapahtuma, josta päällimmäiseksi jäi mieleen mukavan rento tunnelma ja intohimo, jolla huippukouluttaja toteuttaa työnsä. Jokainen osallistuja sai kokea, miten kova ammattitaito Lyko Professionalin ambassadoreilla on ja miten laadukkailla tuotteilla voi nostaa lopputuloksen aivan uudelle tasolle.
– Postauksissaan ja kommenteissaan osallistujat ovat nostaneet lähinnä esiin Lykon mielenkiintoisen historian, tapahtuman mukavan ilmapiirin sekä mahdollisuuden verkostoitua alan muiden huippujen kanssa, kertoo Niko Tiuraniemi, Suomen Lyko Professionalin vetäjä.
Tapahtuman ytimessä olivat näyttävät värjäystyöt, jollaisissa Lyko Professionalin tuotteet pääsivätkin todella loistamaan.
10 hengen asiantuntijatiimi tapahtuman takana:
- Umppu Koskinen
- Mira Tirroniemi
- Niko Tiuraniemi
- Cecilia Nygren
- Julia Tuomaala
- Lina-Maria Hagkvist
- Maria Niemi
- Amanda Salmi
- Tynius Huuhi
Sanna Lindgren
– Minun mielestäni tapahtuma loi vahvaa yhteisöllisyyttä ja korosti Lyko Professionalin sitoutumista sekä korkealaatuisiin tuotteisiin että alan jatkuvaan kehitykseen, sanoo Niko Tiuraniemi.
Lyko on edelleen uusi toimija Suomen kuluttajamarkkinoilla. Myymälöitä on kaksi ja verkkokauppa toimii aktiivisesti. Ammattilaispuoli, Lyko Professional, aloitti Suomen markkinoilla 2024 ja keskittyy olemaan alan innostava toimija, joka tarjoaa täysin uudenlaisen tavan palvella kampaamoasiakkaitaan. Lyko Professional haluaa inspiroida ammattilaisia kehittämään osaamistaan ja saavuttamaan huippulaadukkaita lopputuloksia herkullisella tuotevalikoimalla, pitkän linjan ammattilaisten tuella.
Tampereen tapahtuma oli ensimmäisiä ammattilais-Lykon nimenomaan vaikuttajiin kohdistamia markkinointitapahtumia.
– Vaikuttajat ovat Lykolle tärkeitä erityisesti koska he toimivat keskeisinä välittäjinä alan trendeille. Heidän kauttaan tuotteet saavat oikeanlaista näkyvyyttä niin kuluttajien kuin kampaajien silmissä. Lisäksi vaikuttajien aito kokemus tuotteista tukee Lykon tavoitetta rakentaa läheistä suhdetta kohderyhmäänsä, sanoo Niko Tiuraniemi.
Osallistujat saivat nähdä ja kokea tuotteiden käytännön hyödyt, ja heitä kannustettiin jakamaan kokemuksiaan omissa kanavissaan, jotta Lyko Professionalin tarina tavoittaa yhä laajemman yleisön. Sosiaalisen median kautta Lyko Profesional näkyy paitsi kuluttajille, myös kampaajille, jotka saivat tapahtuman aikana inspiraatiota ja tietoa Lykon ammattilaistuotteiden mahdollisuuksista.