Color Zoom -voitot Singaporeen ja Venäjälle
Lähes 3000 hiusammattilaista ympäri maailmaa kokoontui viime viikonloppuna Wieniin Itävaltaan Global Zoom -tapahtumaan. Kahden päivän huikea hiussessio tarjosi Kao Salon Divisionin neljän brändin, Goldwellin, KMS:n, Oriben ja Varis’in tuote- ja trenditarjontaa laidasta laitaan. Color Zoom Challenge -kilpailuun osallistui 91 kansallista voittajaa 38:sta eri maasta, ja kolmetuntisen livekisan voittajiksi kolmessa sarjassa selvisivät Singaporen ja Venäjän edustajat. Suomalaiset kisaajat Hanna Mäenpää, Harri Åkerberg ja Emina Taipale saivat hurjat kannustukset lähes 70-päiseltä suomalaisryhmältä.
Wien jää ikuisesti mieleen kaikille matkalaisille, ei ainoastaan historiallisen kauniista kaupunkimiljööstään ja ystävällisistä ihmisistään, mutta myös Goldwellin tarjoamista upeista juhlista. Pohjoismainen yhteisillallinen lauantaina aloitti tapahtumaviikonlopun aidossa ”itävaltalaiskellariravintolassa”, jonne yli 200 hiusammattilaista Suomesta, Ruotsista, Norjasta ja Tanskasta pukeutuivat itävaltalaisiin kansallisasuihin. Tirolilaisuus kohtasi saksalaisuuden ripauksella skandinaavisuutta juhlaväen luovissa asuratkaisuissa, joissa riitti väriä ja hiuksissa lettejä.
Sunnuntain tapahtumapäivä Wienin messuhallissa päättyi 3000 ihmisen gaalaan, jossa nähtiin huikeita näytöksiä – ja tietenkin ensi vuoden Goldwell Couture Collection 2020 INTREPID sekä kuultiin kilpailun tulokset. J Lim Singaporesta voitti New Talent -kategorian, Irakli Sardalishvili Venäjältä julistettiin Creative -kategorian ja Yuujin Ho Singaporesta puolestaan voitti Partner -kategorian.
Maanantain Artist Sessions tarjosi demoja ja näytöksiä Mario Krankl’ilta (kaikkien rakastama legenda), Hare&Bone’lta, M&P:ltä sekä iconolta. Farewell party päätti tapahtuman uskomattomaan Hofburgin palatsiin, missä teemana olivat ”naamiojuhlat”. Kristallikruunujen säihkeessä saatiin nauttia fantastisesta ruoasta, juomista ja musiikista, jota tarjosivat huipputiskijukat. Ja olipa siellä karaokekin, jossa erityisesti suomalaiset näyttivät laulunlahjansa paremmin kuin hyvin.
Uusi kilpailu, uusi tapahtuma
Viikonloppu tarjosi myös yllätyksen: Color Zoom -kilpailu ja Global Zoom -tapahtuma jäävät tällaisenaan historiaan, ja ensi vuonna Amsterdamissa tullaan näkemään täysin uusi ja erilainen Kao Salon Global Experience -tapahtuma. Suomalaisille paikalla kerrottiin myös miellyttävä uutinen: ensi tammikuussa Kao Salon Finlandin myyntipäällikkönä aloittaa Minttu Väisänen, joka palaa hiusalalle muutaman vuoden tauon jälkeen.
Lisää tapahtumasta Pinnin marraskuun numerossa!