Kao:n Minttu Väisänen on nimitetty uuteen kansainväliseen työtehtävään

Kao:n Minttu Väisänen on nimitetty uuteen kansainväliseen työtehtävään

Kao:n brändejä ovat Goldwell, KMS, Oribe ja Varis

Minttu Väisänen on nimitetty Commercial Strategy & Planning Director, Salon, EMEA positioon 1.1.2022 alkaen. Hän vastaa uudessa roolissaan EMEA (Eurooppa, Lähi-itä ja Afrikka) alueen kaupallisesta strategiasta.

Väisänen on työskennellyt Kao:lla tammikuusta 2020 alkaen Associate Director -roolissa vastaten Suomen myynnistä. Hänellä on laaja kokemus johdon, myynnin ja markkinoinnin tehtävistä Pohjoismaissa. Ennen Kao:lle siirtymistään Väisänen on työskennellyt Nespresso Professionalin Suomen ja Ruotsin toimitusjohtajana ja sitä ennen yli vuosikymmenen ajan L’Oréalilla eri rooleissa kampaamo- että apteekkibisneksen parissa. Kao:lla hän on ollut rakentamassa pohjoismaista strategiaa ja visiota sekä kehittänyt tärkeitä ohjelmia ja työkaluja tulevaisuuden kasvun takaamiseksi.

“Olen todella innoissani päästessäni auttamaan ja tukemaan alueemme maita yhdessä tiimini kanssa. Suhtaudun intohimoisesti asiakkaidemme menestymisen tukemiseen ja heidän liiketoimintansa kehittämiseen. Haluamme olla jatkossa kasvukumppani yhä useammalle kampaamolle EMEA alueella, ja meillä on kaikki edellytykset siihen. Kao:n brändi-portfolio on vertaansa vailla ja pystymme palvelemaan Goldwell, KMS, Oribe ja Varis -brändeillämme kaiken tyyppisiä kampaajia ja kuluttajia, kaikissa relevanteissa kanavissa.”, sanoo Väisänen.

Kao:n Suomen toiminnasta vastaa 1.1. alkaen ja toistaiseksi myyntipäällikkö Jenni Haikonen. Uuden myyntijohtajan rekrytointi alkaa tammikuussa.