Pinni juhlii 35. ilmestymisvuottaan näyttävällä juhlanumerolla, nro 3-4/22, joka ilmestyy 5. toukokuuta.   

Teema-artikkelisarjassa kerromme visuaalisesta markkinoinnista ja kuinka sillä edistetään liikevaihtoa parturi-kampaamoissa. Käymme läpi mm. myymäläsuunnittelun, tavoitteellisen tuotteiden esillepanon, näyteikkunamarkkinoinnin ja asiakasinformaation, kuten myymälän kyltitykset ja hintaviestinnät.

Hiusalalla järjestettiin messut kuuden vuoden tauon jälkeen ja kerromme, kuinka tapahtuma otettiin vastaan ja mitä kaikkea kaksipäiväisillä Hair & Beauty  -messuilla tapahtui. Pinnin uudet palstat Oppia ikä kaikki, Työpari ja Salaiset aseeni sekä Hiuskoulu ovat saaneet positiivista palautetta, ja juhlalehdessä nähdään niissä taas mielenkiintoiset tarinat. Muotisivuilla esitellään kevään ja kesän värikästä hiusmuotia.

Juhlan kunniaksi käymme myös läpi Aikakone-palstalla hieman laajemmin Pinnin historiikkia 35 vuoden ajalta.

Kauneus-sivustolla esittelemme HydraFacial™ -ihonhoidon step-by-step tyyliin.

Sivuilla julkaistaan ammattiasiaa kauneushoitoloista, kosmetologeista, ihon erilaisista hoidoista ja kauneusalan ammattituotteista.

KANSI:
Hiukset: Karen Thomson,
KAM Hair and Body Spa.
MUA: Megumi Matsuno
Stylist: Magdalena Jacobs Valokuva: Jack Eames
Art Director: Tracey Divine Smith

#hiusalanhyväksi
#ammattilaisenavuksi

TILAA oma Pinnisi TÄSTÄ!
P.s. Ammattilehtenä Pinni on 100% verovähennettävä