Pulp Riot rokkasi Tavastialla

Frameda Oy:n järjestämä Pulp Riot –värisarjan The Roadshow –näytös rantautui Euroopan kiertueella legendaariselle Tavastia-klubille eilen tiistaina. Yli 150 kampaajaa sai ihailla lavalla Pulp Riot -perustajien Alexis  ja David Thurstonin vasta kaksi vuotta sitten kehittämän suoravärin rokkaavaa maagisuutta.

Tilaisuus oli myös ensimmäinen työnäyte suomalaisista kampaajista koostuvalle Pulp Riot Squad –ryhmälle, joka avusti artistitiimiä näytöksen ennakkovalmisteluissa sekä värjäyksien toteuttamisessa shown aikana.

 

Alexis ja David Thurston omistavat 70 kampaajaa työllistävän salongin, Butterfly Loft:in Los Angelesissa. Vuosia sitten he halusivat luoda värin, joka ruokkisi hiustaiteilijoiden luovuutta. Vihdoin vuonna 2016 Pulp Riot -suoraväri lanseerattiin ammattilaisten käyttöön ja tänä vuonna se on maailman seuratuin hiusväribrändi. Väri on vegaaninen ja erittäin hoitava. Toisin kuin useat suoravärit, Pulp Riot haalistuu pois hiuksista kauniisti, ilman yllätyksiä vivahteissa ja se on uskomattoman kiiltävä, vaikka hiukset yleensä vaalennetaankin väriä ennen.

Alexisin ja Davidin lisäksi Tavastian lavalla nähtiin Pulp Riot Squad -tiimin jäsenet  Sam Daly (Sarasota, Florida) (instassa @bottleblonde76), Kasey O’Hara (Los Angeles) (instassa @hairbykaseyoh) ja Amanda Harsche (Denver, Colorado) (instassa @mandaharsche). Tilaisuus oli myös ensimmäinen työnäyte suomalaisista kampaajista koostuvalle Pulp Riot Squad –ryhmälle, joka avusti artistitiimiä näytöksen ennakkovalmisteluissa sekä värjäyksien toteuttamisessa shown aikana. 15 mallin showssa nähtiin tekniikoita erilaisiin värjäyksiin sekä leikkauksiin, joita toteutettiin lavalla.

Frameda Oy:n Jarno Kananen (oik.) haastattelemassa artistitiimin jäseniä, David Thurston (vas.), Sam Daly, Kasey O’Hara, Alexis Thurston ja Amanda Harsche.

Alexis ja David kertoivat yleisölle värin kehityksestä sekä siitä, että he luottivat siihen, että hiusammattilaisina tietävät parhaiten, mitä kampaaja työkseen väriltään vaatii ja millainen sen pitää olla toimiakseen luotettavasti.

-Sloganimme ”You are the Artist, Pulp Riot is the Paint” kertoo ajatusmaailmastamme, Thurstonit kertoivat.

Pulp Riot -värin ensimmäiset koulutukset kaksi vuotta sitten pidettiin webinaareina ja värit myytiin loppuun hetkessä. Pulp Riot TV kertoo YouTube:ssa vinkkejä värjäyksiin viikottain. Tämä luotto sosiaaliseen mediaan on tuonut brändille noin 700 000 Instagram-seuraajaa, joka on reilusti enemmän kuin suurimmilla hiusvärivalmistajilla.

Pulp Riot laajenee lähitulevaisuudessa UV-valossa hohtavilla sävyillä, violetilla hopeashampoolla ja -hoitoaineella sekä vaalennusaineella, sävyillä, kuivashampoolla ja kestovärillä.

 

Scroll to Top