huhtikuu 2019

||||||

Le Hair Bronzing ja uudistunut Tecni.Art

L'Oréal Professionnel esitteli medialle kevään ja kesän hiusmuodin ykköstrendit sekä uudistuneen Tecni.Art hiustenmuotoilusarjan.

Pitkään hiusväritrendinä vaikuttanut kuulas viileä vaalea saa nyt väistyä kevään ja kesän lämpöisten, auringon paahtamien vaaleiden ja ruskeiden sävyjen tieltä. L'Oréal Professionnel hiusmuodin nimi on Le Hair Bronzing, mikä jo nimenä kertoo hiusmuodin pronssisista vivahteista. L'Oréal Professionnel kevät- ja...

maaliskuu 2019

||||||||

Trendejä Gold-tyyliin

Headbrands-studiolla Helsingissä fiilisteltiin maaliskuussa Gold Professional Haircare -sarjaa yhdessä sarjan perustajamiesten Victor Morenon ja Marco Merien kanssa. Rennon iltatilaisuuden aikana saatiin kuullaGoldin ideologiasta, sarjan väreistä ja tuotteista sekä ajan trendeistä.

Suomen koulutuspäällikkö Kinoia Pönni oli värjännyt lavalle kaksi mallia ennakkoon: kesäisen vaalean ja vauhdikkaan punaisen. - Nämä värit siksi, että Goldin yksi...
|||||||||||||||||||||||

Muutosten hiuskevät!

Parikymmentä L’Oréal Professionnel Botanea -kampaajalähettilästä 14:sta eri maasta kokoontui tekemään kasviperäisellä hiusvärillä muodonmuutoksia Botanea Look Book’iin. Suomesta mukana oli Botanea-lähettiläs Hanne Kuusinen Piece of Hair -kampaamosta. Kampaajia ja kuluttajia inspiroidaan hiuskuvilla, jotka näyttävät, millaisia värimaailmoja ja toteutuksia Botanealla pystytään tekemään. Se on vaihtoehtoinen työväline, joka toimii samanlaisiin trendikkäisiin väritoteutuksiin kuin...

Täydellinen otsatukka ratkaisi luottosuhteen

- Tsup tsup tuosta vain otsatukkaa pois. Kuulostaa ja näyttää helpolta, mutta voin kertoa, että täydellisen otsatukan leikkaaminen on haaste, mistä kaikki eivät kunnialla selviä! näyttelijä Minna Kivelä lataa helsinkiläiskampaamo Katjamariateamissa vierellään luottokampaajansa, etutukkamestari Mia Asikainen. Minna Kivelästä ja hänen luottokampaajastaan Mia Asikaisesta on tullut ystäviä myös salongin ulkopuolella. Viimeksi Mia...
||||||||||||||||||||||

Minun Viikkoni // Jan-Magnus Lönnqvist

Tällä palstalla tutustutaan hiusalan ammattilaisen työviikkoon ja kurkistetaan myös salongin ulkopuoliseen elämään, sen arkeen ja juhlaan.

Nimi: Jan-Magnus Lönnqvist Ammattinimike: Parturi Työpaikat: B.Borg & Co Barber Shop ja Reuzel scumbassador -tiimi. Erityisosaamisalueet: Parturointi ja sosiaalinen media Mitä teet ensi viikolla: Liikkeeni viettää synttäreitään ja kohellan normaalisti. Terveiset parturi-kampaajille: Tehkää sitä, missä olette oikeasti hyviä. Älkää tehkö kaikkea...

Pinnille sisarlehti Looks

Pinni julkaisee uuden, kuluttajaystävällisen Looks-aikakauslehden toukokuussa. Nimensä mukaisesti Looks keskittyy kuluttajien kausityyleihin päästä varpaisiin. Lehtiuutuus jaetaan Pinnin välissä parturi-kampaamo-liikkeisiin ja kauneushoitoloihin kautta Suomen.

  - Olemme todella innoissamme uudesta haasteesta, ja Looksia on rakennettu tarkkaan viimeisen vuoden ajan. Lähtökohtana on tarjota kampaamoiden, partureiden ja kauneushoitoloiden asiakkaille media, josta he löytävät kaiken tarvittavan,...
||||||||

Tähtihiukset: Rokkikukko

Adam Lambert tunnetaan American Idol’ista, Queenin konserttilaulajana sekä seurustelustaan suomalaisen Sauli Koskisen kanssa. Hiusasioissa suosittu laulaja ei jää harmaavarpuseksi, vaan hän vaihtaa rohkeasti tyyliään kuin aito rokkikukko.

  ADAM LAMBERT, 36, on yhdysvaltalainen laulaja, lauluntekijä ja näyttelijä. Hän sijoittui toiseksi American Idol -laulukilpailussa vuonna 2009. Lambertin musiikillisia vaikuttajia ovat muun muassa Queen, David...

helmikuu 2019

|||||||||||||||||

Rauhassa kaksin

Helsinkiläisliike Rauha on Vesterisen pariskunnan yhteisprojekti, jossa taakse jätettiin brändiajattelu ja vahvuuksiksi nostettiin itse tekijät: parturimies Miikka ja kampaamo- ja hoitoalan Pia.

Pia ja Miikka Vesterinen hyppäsivät viiden liikkeen Tyyli-konseptista yhden liikkeen omistajiksi. Pariskunta on nyt tyytyväinen saadessaan Rauhassa keskittyä työhuonemaisesti omiin alan vahvuusalueisiinsa. Pia ja Miikka Vesterinen päättivät myydä Tyyli-kampaamoketjunsa kaikki...
||||||||||||||||

Joicolta uusi salonki- ja kotihoitosarja Defy Damage

Joico esitteli uuden Defy Damage -hiustenhoitosarjansa Berliinissä eurooppalaisille hius- ja kauneusalan vaikuttajille helmikuussa. Vaikka tuotesarja saapuu suomalaismarkkinoille vasta maaliskuun alussa, on  Joicon International guest artistic director Richard Mannah ehtinyt testata sarjan ominaisuuksia jo puolen vuoden ajan. https://youtu.be/QkCfPGUIztk - Sarja lanseerattiin muutaman kampaajan testikäyttöön kesällä ja palaute on ollut aivan...

Äänestä hiusalan ammattilehti voittajaksi!!

Pinnin kansi #8-9 / 2018 on valittu YLEISÖäänestykseen Edit2018 -kilpailussa. Käy äänestämässä hiusalan ammattilehti voittajaksi osoitteessa www.editkilpailu.fi/kansi2018 Äänestysaika päättyy 28.2. klo 24.00. Kaikkien äänestäneiden kesken Aikakauslehtien liitto arpoo 500 euron arvoisen matkalahjakortin + aikakauslehden vuosikerran. Kilpailun voittaja julkistetaan 4.4.2019. Kannet yleisöäänestykseen on valinnut asiantuntijatuomaristo Aikakausmedian Editkilpailuun lähetetyistä ehdokkaista. Pinnin toimitus...
||||||||||||||||||||||

Schwarzkopf Igora Vibrance -kevytväri uudistui

Schwarzkopf Professionalin Igora Vibrance -kevytväri lanseerattiin viime vuoden lopulla Helsingissä vauhdikkaassa ja värikkäässä tilaisuudessa. Igora Vibrance -kevytvärin uudet sävyt  esiteltiin yhdeksän Dance Team by Lumiere´n energisen tanssijan hiuksissa. Näytöshiuksia olivat tekemässä ASK manager Jani Lehto yhdessä freekouluttajien Linda Lehto ja Jani Valkeakari ja kanssa. - Pääosassa olivat luonnollisesti hohtavat värit. Kaikilla malleilla...

tammikuu 2019

M Room mullistaa ajanvarauksettoman parturipalvelun

Suomalainen parturiliikeketju M Room lanseeraa My M Room -palvelun, jonka kautta kuluttaja voi reaaliajassa vertailla eri liikkeiden palveluunpääsyaikoja mobiilisti: palvelusta valitaan sopivin liike ja palvelu, jonka jälkeen jonoon liittyminen tapahtuu yhdellä napin painalluksella. Uusi palvelu ei vaadi ajanvarausta, ja kuluttaja säästyy odottelulta liikkeessä.

Parturiliikeketju M Room on kehittänyt My M Room...

joulukuu 2018

||||||||

Arvotalossa ajan jäljet saa näkyä

Villi Vanilija –liike muutti 140 m2 tilasta puolet pienempään pitäen silti tiimin yhä kuusihenkisenä. Asiakkaat ovat kuvailleet uutta liikettä kotoisemmaksi ja fiilikseltään lämpöisemmäksi. Villi Vanilija –liike muutti 140 m2 tilasta puolet pienempään pitäen silti tiimin yhä kuusihenkisenä. Asiakkaat ovat kuvailleet uutta liikettä kotoisemmaksi ja fiilikseltään lämpöisemmäksi. Villi Vanilja –liikkeen omistajapariskunta Mareena...